Severin

SUPERIOR

  • HORESTA Garanti
  • Green Key
  • Konferenceklassifikation

- et konferencecenter med et topmotiveret og professionelt team af ”Severinere”, som altid står klar med smil og glimt i øjet – og med et strejf af højskolemanér på den gode måde.

Det nyistandsatte og renoverede konferencecenter på Middelfarts bakketop har en beliggenhed som kan ses både fra vandet og byen. Med 100 meter til Lillebælt, og med skoven som nabo får du her panoramaudsigt over de 2 broer til Jylland. Læn dig tilbage, nyd den enestående udsigt, og lad Severinerne give dig den tryghed, imødekommenhed og smilende tilstedeværelse som de er så kendt for, og som de har fået anerkendelse for igennem de senere år, ved blandt andet at være nomineret til årets konferencecenter hvert år siden 2018.

Severin er stedet, hvis du skal have hjælp til at afholde kurser og konferencer, hvor faciliteter, rammer og mulighed for kreativitet, leg og læring er i fokus. De gør det med hjerte, smil og involvering – og gerne med en ekstra dimension hvor de også yder samfundsansvar. De støtter de Danske Hospitalsklovne, og er virksomhedscenter i Middelfart.

Severins vigtigste mission som moderne konferencecenter er at sende glade gæster ud ad døren, som har haft en god og autentisk oplevelse, og som har nydt godt af deres skønne mad, gode atmosfære, inspirerende miljø og ikke mindst rigtig gode service.
I receptionen – og i resten af huset – bydes du velkommen af lyse, venlige og moderne designmøbler. De bidrager til vores særlige, hjemlige atmosfære.
Kokkene er utroligt stolte over den mad, de hver dag serverer for gæsterne. De sætter en ære i at udvikle sig, så de hele tiden finder på nye lækre menuer.

Køkkenets fokus på bæredygtighed, økologi og fynske sæsonvarer skinner igennem på alle dagens serveringer – engagement og ærlighed er nøgleordene for Bjørn, deres køkkenchef. Og de kan ikke lægge skjul på at de elsker kage på Severin! Hver eftermiddag trylles der den mest indbydende og overdådige kagebuffet frem. Severins gæster er vilde med det og kalder det endda for “DET BEDSTE KAGEBORD”.

For at reducere madspild, kan man som gæst på Severin købe en kageboks med hjem for kun 35 kroner – og hele beløbet sendes direkte videre til Danske Hospitalsklovne. Det kalder Severinerne en win-win, og er kun et af flere fokusområder de har i forhold til Verdensmålene.
Severin servicerer årligt mere end 80.000 gæster i forbindelse med møder, uddannelser, kurser, konferencer og firmaarrangementer.

Horesta 4 stjerner på konference samt 3 superior på hotel.